Вівторок, 21.11.2017, 07:33
Вітаю Вас Гість | RSS

Конотопський НВК:
ЗОШ І ступеня-ДНЗ


Меню сайту
Форма входу
Нормативна база








Корисні сайти




























Каталоги
регистрация сайта в каталогах ремонт квартиры своими руками

Пріоритетні напрямки та форми методичної роботи з педагогічними кадрами

(в 2011-2012 навчальному році)

Науково-методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на відродження і розвиток національної освіти, підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, їхнє збагачення надбаннями української етнопедагогіки, науки, культури в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

·    діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

·    відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

·    коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації  з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій  до потреб кожного педагога;

·    компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя;

·    прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;

·    моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;

·    опозиційно-регулюючу;

·    інформаційно-оцінну.

У 2011-2012 навчальному році науково-методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної теми: "Формування ключових компетентностей особистості дошкільника та молодшого школяра через стимулювання самоосвітньої діяльності дітей і педагогів та підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій ”.

Для вирішення даної проблеми поставлені такі завдання :

·    діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;

·    наукова підготовка;

·    методичний рівень;

·    оволодіння інноваційними формами та методами навчання;

·    знання вікових та психологічних особливостей учнів;

·    оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;

·    вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;

·    забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання;

·    удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;

·    заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;

·    активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;

·    активізація роботи шкільної творчої групи «Використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі 1 учень - 1 комп’ютер».

·    активізація роботи  школи педагогічної майстерності «Психолого-педагогічні умови організації самоосвітньої діяльності учнів та вчителів початкових класів».

·     підвищення практичної спрямованості у роботі методичного обєднання;

·    продовження введення в навчальний процес комп’ютерно - орієнтованих технологій;

·    організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.

З метою удосконалення особистісно-орієнтованого спрямування усіх аспектів навчально-виховного процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми  науково-теоретичної та методичної  роботи:

колективні  форми  роботи:

·    педагогічна рада;

·    наради при директорі;

·    методичні оперативні наради;

·    психолого - педагогічні семінари;

·    педагогічні виставки;

групові  форми  роботи:

·    методичне об’єднання;

·    творча група;

·    школа  педагогічної майстерності;

·    предметні тижні;

·    семінари-практикуми;

·    психолого-педагогічний консиліум;

·    педагогічні читання;

індивідуальні  форми  роботи:

·    методичні консультації;

·    співбесіди;

·    наставництво;

·    аналіз уроків;

·    робота над науково-методичною проблемою;

·    атестація вчителів;

·    курси підвищення кваліфікації;

·    творчі звіти;

·    самоосвіта вчителів.

Для забезпечення безперервності навчання педагогів, опанування ними новітніх педагогічних технологій та вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом школи, організувати  роботу  в  таких  напрямках:

організаційно – педагогічні  заходи:

·    педагогічні ради;

навчально – педагогічна  та  методична  діяльність:

·    робота методичного об’єднання;

·    творча група;

·    школа  педагогічної майстерності;

·    організація  роботи щодо розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів;

·    робота з підвищення професійної майстерності педагогів школи;

·    атестація вчителів та підвищення кваліфікації через річні курси.

 

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
блок Goo
Педпреса
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Карта відвідувачів